Antet
Cumparaturi

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Autentificare
Newsletter
Cautare
Informatii



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smart Lab Toys  
 
 
 
 Figurine Collecta
  
 Injusa
Santoro London

 
Livrarea produselor
 
 

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid.


Transportul este Gratuit pentru o comanda minima de 299 RON cu TVA.
 
Dragi Clienti, datorita volumului mare de comenzi ne cerem scuze anticipat pentru eventualele intarzieri.
Facem tot posibilul sa remediem aceste situatiii si ca toate comenzile sa fie onorate la timp.
 
 
Livrare in 24h-48h - tarifele sunt urmatoarele:
Comenzile lansate in zilele de Sambata si Duminica sunt confirmate. procesate si expediate in ziua de Luni.
 
Va multumim pentru intelegere!
 

Costul pentru livrarea comenzii pana in suma de 299 Lei cu TVA este de 16,12 Lei cu TVA in Bucuresti si 18,60 Lei cu TVA la nivel national. 
Pentru comenzile ce depasesc 1 kg, se va taxa suplimentar / kg cu 1,11 Lei cu TVA.
 
NOU!
Livrare in aceeasi zi doar pentru BUCURESTI - tarifele sunt urmatoarele:
 
- livrare 1 h : 25 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 2 h : 21 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 4 h : 18 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 6 h : 16 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
 
NOTA:
Kg. suplimentare se tarifeaza conform taxei mai sus mentionata!  
 
 
NOU!
Optional - verificarea coletului la livrare - tarifele sunt urmatoarele:
 
-2.50 Lei + TVA / colet;
 
NOTA:
Acest tarif se adauga suplimentar / livrare; 
 
 
Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
 

La Jucarii de vis platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de Jucarii de vis si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.Jucariidevis.ro.

 

Cum functioneaza serviciul?

 

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

 

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

Cine achita transportul?

 

In cazul returului prin intermediul serviciului "Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.


 
Daca doriti expedierea coletului intr-o localitate  care nu se afla in lista curierului va trebui sa achitati un cost de transport suplimentar in functie de numarul de km dintre localitatea dumneavoastra si cea mai apropiata filiala FAN Curier - acest cost va va fi comunicat de operatorii nostri in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Daca nu doriti sa suportati acest cost suplimentar aveti posibilitatea sa ridicati dumneavoastra coletul de la sediul FAN Curier din localitatea cea mai apropiata unde exista o filiala FAN Curier.
 
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor jucariidevis.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, jucariidevis.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Din momentul confirmarii comezii veti fi contactat pe e mail sau telefonic si astfel veti intra in posesia numarului de AWB.
Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal in 24- 48 de ore de la confirmarea unei comenzi primiti produsul acasa daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.
 

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon si pe email.

 
Returnarea produselor

 

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.jucariidevis.ro in termen de 10 zile de la cumpararea lor.

 
Produsul poate fi returnat in urmatoarele:
  •   sa nu prezinte urme de asamblare
  •   ambalajul etichetele si acesoriile intacte
  •   sa nu prezinte semne de utilizare

Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj!

Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui.
 
In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax prin care renuntati la produs.
 

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 5 zile lucratoare.Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. Lege nr. 51 din 21012003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta


Produsele primite defecte

 

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Dream Toys Store S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii ( ABdul 1 Decembrie 1918 Nr 29A, Bl. PM78, Sc. 1, Etj. 4, Ap. 26, Sector 3, Bucuresti) cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca S.C. Dream Toys Store S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic si nu se doreste alt produs din magazin, se va restitui contravaloarea produsului.


Conditii generale de returnare

 

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor producatorului din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Dream Toys Store S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform si nu se doreste alt produs din magazin, se va restitui contravaloarea produsului.


Garantii

 

Toate produsele ce se comercializeaza in magazinul www.jucariidevis.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs. Garantia se solutioneaza la sediul fiecarui producator in parte conform certificatului de garantie, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componentepiese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Echipa jucariidevis.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
 

S.C. Dream Toys Store S.R.L. realizeaza campanii de reduceri si promotii pentru produsele importate sau distribuite . Comerciantul nu are obligatia de a anunta in prealabil organizarea acestor campanii. Comerciantul ofera posibilitatea clientilor sai de abonare gratuita la serviciul de newsletter unde pot fi anuntati in prealabil de existenta unor campanii de reduceri.

 
Promotii in derulare:

Perioada in care se desfasoara aceste promotii sau reduceri poate fi modificata fara instiintare prealabila in functie de stocul disponibil.

 
 

Modalitati de Plata

 

In functie de preferintele dumneavoastra va rugam sa alegeti una din urmatoarele modalitati de plata.

1. Plata la Livrare
2. Plata Online cu Cardul
3. Ordin de Plata
4. Plata prin SEQR (cu telefonul mobil) _ IN CURAND!
 
 

Plata la Livrare

 

O modalitate de plata este cea prin ramburs la primirea coletului. In momentul in care curierul va livreaza marfa comandata veti preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura ce insoteste marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).

 

Plata online cu cardul

 
 
 
 

Soluţie de plăţi online BCR – EuPlătesc

 

Serviciul BCR – EuPlătesc de administrare a plăţilor electronice efectuate cu card bancar prin Internet este oferit de BCR Erste în parteneriat EuroPayment Services s.r.l.

 

BCR Erste este cea mai mare bancă din România, cu active ce depăşesc 16 miliarde EUR. Banca are peste 3 milioane clienţi şi operează o reţea de peste 650 de unităţi.

 

BCR – EuPlătesc este o soluţie de plăţi online şi comerţ electronic dezvoltată de compania EuroPayment Services. EuPlătesc.ro este integrator de soluţii pentru comerţ electronic, care dispune de un sistem de gestiune a plăţilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzacţionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează soluţii antifraudă avansate care, împreună cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA şi "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, diminuează riscurile asociate tentativelor de fraudă electronică.

 

Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile BCR – EuPlătesc, cel mai mare procesator de carduri din Romania.Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.

 

Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, DinnersClub , daca au cod CVV2/CVC2 .

 

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii cu cardul .

 

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

 

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Euplatesc.ro . Jucariidevis.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.Pentru a creste si mai mult siguranta datelor dumneavoastra, site-ul www.jucariidevis.ro dispune de un certificat SSL care faciliteaza criptarea datelor pe 128 de biti.

 

Plata cu Ordin de Plata

 

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Jucariidevis.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

 

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise pe adresa de email contact@jucariidevis.ro .

 
Datele noastre, necesare pentru efectuarea platii sunt:
 
Nume societate : SC Dream Toys Store S.R.L.
Adresa: Bdul 1 Decembrie 1918 Nr. 29A, Sector 3, Bucuresti;
Cont lei: RO69RZBR0000060015336791;
Banca: Raiffeisen Bank;
Agentia: Camil Ressu;
Cod unic inregistrare: RO24624800;
CIF: J40/17793/20.10.2008.
 
Plata prin SEQR (cu telefonul mobil) - IN CURAND!
 
 
 
 

Ghid de plata cu SEQR

Adaugati produsul/ produsele in cos.

Alegeti metoda de plata „Plata prin SEQR(cu telefonul mobil)”.

Apasati butonul ”Finalizare comanda”.

Scanati cu aplicatia SEQR codul QR afisat pe ecranul calculatorului.

Confirmati tranzactia folosind coduldumneavoastra PIN.

Tranzactia este efectuata si veti avea bonul in format digitalpe telefon, in sectiunea „Bonuri”.

 
 

Care sunt avantajele cu SEQR?

Este extrem de SIGUR, nu se transfera si nu se stocheaza nicio informatie confidentiala.

Este COMOD si la indemana, pur si simplu cu telefonul mobil scanati si platiti.

Sunteti direct conectat la PROMOTIILE dedicate, vizibile in sectiunea Oferte a aplicatiei.

 
 

Relatii cu clientii SEQR

Va oferim suport 24/7 la numarul de telefon 0374 47 0000 sau prin email la relatiiclienti@seqr.com

 
 
 
Dispozitii finale
 
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
 

spacer
Website detinut de DREAM TOYS ONLINE S.R.L, CIF: 35281324, Reg.Com: J40/14603/2015