Antet
Intra in cont
Cumparaturi

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Cautare
Informatii





 

 


 
 
 
 
 
 
Smart Lab Toys
 
 
Santoro London

 

Livrarea produselor
 
 
Transportul este Gratuit pentru o comanda minima de 499 RON cu TVA.
Liivrarea tuturor comenzilor intrate pana in ora 14:00 si confirmate final de catre noi telefonic si email se face in 24h. Cele intrate dupa aceasta ora sunt procesate a doua zi cu livrare 24h.

Exceptie fac comenzile intrate Sambata si Duminica. Acestea sunt confirmate Luni cu livrare 24h.
Dragi Clienti, datorita volumului mare de comenzi ne cerem scuze anticipat pentru eventualele intarzieri.
Facem tot posibilul sa remediem aceste situatiii si ca toate comenzile sa fie onorate la timp.
 
 
Livrare in 24h-48h - tarifele sunt urmatoarele:
Comenzile lansate in zilele de Sambata si Duminica sunt confirmate. procesate si expediate in ziua de Luni.
 
Va multumim pentru intelegere!
 
Costul pentru livrarea comenzii pana in suma de 499 Lei cu TVA este de 18 Lei cu TVA in Bucuresti si Ilfov si 18 Lei cu TVA la nivel national de Luni pana Vineri inclusiv.
Pentru comenzile ce depasesc 3 kg, se va taxa suplimentar / kg cu 1,11 Lei cu TVA.
Incepand cu data de 1 noiembrie 2018, livrarea sambata devine optiune si va avea un tarif de 6,00 lei + TVA. Acest cost se adauga costului de transport corespunzator tipului de serviciu ales.
 
NOU!
Livrare in aceeasi zi doar pentru BUCURESTI - tarifele sunt urmatoarele:
 
- livrare 1 h : 25 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 2 h : 21 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 4 h : 18 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
- livrare 6 h : 16 Lei + TVA pentru 1 colet de 1Kg greutate;
 
NOTA:
Kg. suplimentare se tarifeaza conform taxei mai sus mentionata!  
 
 
NOU!
Optional - verificarea coletului la livrare - tarifele sunt urmatoarele:
 
-2.50 Lei + TVA / colet;
 
NOTA:
Acest tarif se adauga suplimentar / livrare; 
 
 
Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
 
 
Daca doriti expedierea coletului intr-o localitate  care nu se afla in lista curierului va trebui sa achitati un cost de transport suplimentar in functie de numarul de km dintre localitatea dumneavoastra si cea mai apropiata filiala FAN Curier - acest cost va va fi comunicat de operatorii nostri in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Daca nu doriti sa suportati acest cost suplimentar aveti posibilitatea sa ridicati dumneavoastra coletul de la sediul FAN Curier din localitatea cea mai apropiata unde exista o filiala FAN Curier.
 
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor jucariidevis.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, jucariidevis.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Din momentul confirmarii comezii veti fi contactat pe e mail sau telefonic si astfel veti intra in posesia numarului de AWB.
Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal in 24- 48 de ore de la confirmarea unei comenzi primiti produsul acasa daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.
 
 
Returnarea produselor
 
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , �®n termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira �®n termen de 14 zile de la:
- ziua �®n care Cumparatorul intra �®n posesia fizica a ultimului Bun �€" �®n cazul �®n care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua �®n care Cumparatorul intra �®n posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese �€" �®n cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,
 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa www.JucariiDeVis.ro 
 
 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

In cazul produselor achitate cu CARDUL in situatia in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere si refuza primirea coletului/produselor catre firma de curierat acestuia i se va returna contravaloarea achitata mai putin sumele/valoarea costului de transport ulterior dupa ce articolele au revenit in depozitul VAnzatorului.
 
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14  zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator . va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile. 


Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:


- pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar  din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
- pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
 
 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
 
 In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt .
 
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.JucariiDeVis.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.
 
Produsul poate fi returnat DOAR in urmatoarele conditii :


- sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri
- ambalajul etichetele si acesoriile intacte 
- sa nu prezinte semne de utilizare
 
Exceptari de la dreptul de retragere
 
Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e)  fac exceptie de la dreptul de retaregere  si nu pot fi returnate articole de igiena ( Ex : Pope de san, aspiratoare nazale , sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san , suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )
Art 16 Litera e " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
 
Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj!
Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.


Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax prin care renuntati la produs.


Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de  aproximativ 5 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile .Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :
Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
 
Va rugam sa realizati o solicitare scrisa prin transmiterea unui email catre departamentul logistica contact@jucariidevis.ro .


Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor �®n cadrul contractelor �®ncheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. 
 Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).


Returnarea produsului catre Jucarii De Vis ( VAnzator) trebuie facuta prin intermediul unei firme de curierat rapid aleasa de client , exceptie Posta Romana , conform O.U.G Nr.34/2014 Articolul 6 , litera i .
 
Contravaloare produselor nu va fi returnata inainte ca produsul sa fie expediat de catre client. Contravaloarea produsului se va transfera in baza fisei de receptie si verificare in depozitul DMD Distribution Grup Consult a produsului extpediat de client.
 
 Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i sa adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).


 Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre Jucarii De Vis.


Conditii generale pentru retur:


- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor. 
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014 
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (exceptie Posta Romana) . In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
Consumatorul este responsabil  in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa , stabilita de catre Jucarii De Vis, diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.
 
Adresa Returnare Produse : 
Atentie :  nu expediati produsul inainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferita de cea a societatii , in fucntie de furnizorul respectivului produs. !
 In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.JucariiDeVis.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.
 
Link-uri utile :
http://www.anpc.gov.ro/
REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI SI CONSILULUI EUROPEANhttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
 
 
Produsele primite defecte
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Jucarii De Vis sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca Jucarii De Vis nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.
 
Conditii generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Jucarii De Vis nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Produsele primite defecte
 
Conditii generale de returnare
 
Garantii
 
Echipa jucariidevis.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
 
 
Promotii in derulare:
 
 
 
1. Plata la Livrare
2. Plata Online cu Cardul
3. Ordin de Plata
4. Plata prin SEQR (cu telefonul mobil) _ IN CURAND!
 
 
 
 
 
Plata CARD fara comision   
 
 
 
 
Plata prin SEQR (cu telefonul mobil) - IN CURAND!
 
 
 
 
Dispozitii finale
 
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
 

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid.

La Jucarii de vis platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul �€�Deschiderea coletului la livrare�€� acopera toate produsele comercializate si livrate de Jucarii de vis si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.Jucariidevis.ro.

 

Cum functioneaza serviciul?

 

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este �®n stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

 

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

Cine achita transportul?

 

In cazul returului prin intermediul serviciului "Deschiderea coletului la livrare�€� taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon si pe email.

 

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a JUCARII DE VIS sau prezentarea la sediul societatii  cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca Jucarii De Vis. nu poate inlocui produsul cu unul identic si nu se doreste alt produs din magazin, se va restitui contravaloarea produsului.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor producatorului din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca JUCARII DE VIS nu poate inlocui produsul cu unul conform si nu se doreste alt produs din magazin, se va restitui contravaloarea produsului.

Toate produsele ce se comercializeaza in magazinul www.jucariidevis.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs. Garantia se solutioneaza la sediul fiecarui producator in parte conform certificatului de garantie, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componentepiese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

JUCARII DE VIS realizeaza campanii de reduceri si promotii pentru produsele importate sau distribuite . Comerciantul nu are obligatia de a anunta in prealabil organizarea acestor campanii. Comerciantul ofera posibilitatea clientilor sai de abonare gratuita la serviciul de newsletter unde pot fi anuntati in prealabil de existenta unor campanii de reduceri.

Perioada in care se desfasoara aceste promotii sau reduceri poate fi modificata fara instiintare prealabila in functie de stocul disponibil.

Modalitati de Plata

In functie de preferintele dumneavoastra va rugam sa alegeti una din urmatoarele modalitati de plata.

Plata la Livrare

O modalitate de plata este cea prin ramburs la primirea coletului. In momentul in care curierul va livreaza marfa comandata veti preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura ce insoteste marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).

Plata online cu cardul

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).


Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar "este necesar sacompletati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.


Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.


"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,la nici un moment de timp, pe serverele magazinuluisau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.


Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Solu�£ie de plă�£i online BCR �€" EuPlătesc

Serviciul BCR �€" EuPlătesc de administrare a plă�£ilor electronice efectuate cu card bancar prin Internet este oferit de BCR Erste �®n parteneriat EuroPayment Services s.r.l.

BCR Erste este cea mai mare bancă din România, cu active ce depăşesc 16 miliarde EUR. Banca are peste 3 milioane clien�£i şi operează o re�£ea de peste 650 de unită�£i.

BCR �€" EuPlătesc este o solu�£ie de plă�£i online şi comer�£ electronic dezvoltată de compania EuroPayment Services. EuPlătesc.ro este integrator de solu�£ii pentru comer�£ electronic, care dispune de un sistem de gestiune a plă�£ilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde �®n lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzac�£ionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează solu�£ii antifraudă avansate care, �®mpreună cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA şi "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, diminuează riscurile asociate tentativelor de fraudă electronică.

Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile BCR �€" EuPlătesc, cel mai mare procesator de carduri din Romania.Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.

Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, DinnersClub , daca au cod CVV2/CVC2 .

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii cu cardul .

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Euplatesc.ro . Jucariidevis.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.Pentru a creste si mai mult siguranta datelor dumneavoastra, site-ul www.jucariidevis.ro dispune de un certificat SSL care faciliteaza criptarea datelor pe 128 de biti.

Plata cu Ordin de Plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Jucariidevis.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise pe adresa de email contact@jucariidevis.ro .


Ghid de plata cu SEQR

Adaugati produsul/ produsele in cos.

Alegeti metoda de plata �€�Plata prin SEQR(cu telefonul mobil)�€�.

Apasati butonul �€�Finalizare comanda�€�.

Scanati cu aplicatia SEQR codul QR afisat pe ecranul calculatorului.

Confirmati tranzactia folosind coduldumneavoastra PIN.

Tranzactia este efectuata si veti avea bonul in format digitalpe telefon, in sectiunea �€�Bonuri�€�.

Care sunt avantajele cu SEQR?

Este extrem de SIGUR, nu se transfera si nu se stocheaza nicio informatie confidentiala.

Este COMOD si la indemana, pur si simplu cu telefonul mobil scanati si platiti.

Sunteti direct conectat la PROMOTIILE dedicate, vizibile in sectiunea Oferte a aplicatiei.

Relatii cu clientii SEQR

Va oferim suport 24/7 la numarul de telefon 0374 47 0000 sau prin email la relatiiclienti@seqr.com


spacer
Aveti intrebari?
Suntem aici
Website detinut de JucariiDeVis.ro

JucariiDeVis.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.